apirc_400px_white[1].png

USŁUGI

 

Szkolenia

Rozwój osobisty

Wykres finansowy

terminy od kwietnia 2021

  • 7 kroków stworzenia własnej marki osobistej

  • Asertywność i budowanie pewności siebie

  • Automotywacja i wypalenie zawodowe

  • Budowanie skuteczności i pewności siebie

  • Budowanie zespołów i efektywna współpraca

  • Delegowanie i zarządzanie zadaniami

  • Efektywne motywowanie

  • Komunikacja interpersonalna

  • Planowanie i wyznaczenie celów

  • Prezentacje i wystąpienia publiczne

  • Równowaga emocjonalna

  • Trening kreatywności

  • Twórcze rozwiązywanie problemów

  • Zarządzanie konfliktem

  • Zarządzanie sobą w czasie

  • Zarządzanie stresem

Szkolenia kosmetyczne
i wellbeing

ClipartKey_569040.png

terminy od kwietnia 2021

  • Gimnastyka słowiańska jako narzędzie profilaktyki, regulacji
    i zdrowienia dla zawodów medycznych

  • Gimnastyka słowiańska w tradycji białoruskiej

  • Masaż

  • Stylizacja paznokci

Kursy
językowe

Balony na gorące powietrze

terminy od kwietnia 2021

  • angielski

  • hiszpański

  • niemiecki

  • rosyjski

  • włoski

Szkolenia sprzedażowe
i zawodowe

Cyfrowe życie zawodowe

terminy od kwietnia 2021

  • Budowanie efektywnej współpracy i komunikacji z klientem

  • Ja - lider

  • Negocjacje handlowe. Negocjacje zakupowe.

  • Profesjonalny warsztat handlowca, czyli podstawy obsługi klienta

  • Psychologia w sprzedaży

  • Psychologiczne podstawy sprzedaży

  • Skuteczna komunikacja w pracy handlowca:

  • Techniki sprzedaży

  • Zaawansowane negocjacje sprzedażowe lub zakupowe

  • Zwiększanie efektywności sprzedawcy
     

  • Szkolenia dedykowane kierowcom zawodowym

  • Wózki widłowe

Szkolenia menadżerskie

biuro|urząd

terminy od kwietnia 2021

  • Coaching i mentoring dla managerów

  • Coaching w zarządzaniu zespołem

  • Delegowanie i zarządzanie zadaniami

  • Efektywna współpraca w zespole

  • Efektywne motywowanie

  • Efektywne zebrania

  • Etyczna perswazja i zmiana postaw pracowników

  • Klient wewnętrzny – budowanie relacji i współpraca

  • Komunikacja w zespole

  • Komunikacja, jako narzędzie kreowania wizerunku firmy

  • Konflikt i jego rola w rozwoju organizacji

  • Leadership i budowanie zespołów

  • Planowanie i wyznaczenie celów

  • Pomiar i kontrola efektywności

  • Pozafinansowe motywowanie

  • Prezentacje i wystąpienia publiczne

  • Psychologia w komunikacji

  • Psychologia w zarządzaniu

  • Rekrutacja pracowników i dobór pracowników na stanowiska

  • Rola i kompetencje menadżera

  • Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji managerskich

  • Savoire vivre w biznesie

  • Skuteczna współpraca i współdziałanie

  • Stres i konflikt - style reagowania

  • Style zarządzania zespołem i pracownikami

  • Twórcze rozwiązywanie problemów

  • Warsztat rozwojowy kompetencji menedżerskich

  • Zarządzanie efektywnością w organizacji

  • Zarządzanie informacją

  • Zarządzanie innowacyjnością (Blue Ocean Strategy)

  • Zarządzanie procesowe

  • Zarządzanie sytuacyjne

  • Zarządzanie zespołem

  • Zasady przywództwa

  • Zespół pracowników - organizacja ucząca się

SZKOLENIA DOFINANSOWANE
NAWET DO 80 %

Doradztwo 

Indywidualne doradztwo zawodowe

20611.jpg

terminy od kwietnia 2021

​Dla kogo?

  • dla osób pracujących

  • dla osób poszukujących pracę i zmiany kariery zawodowej

  • dla studentów i licealistów

Co proponujemy?

  • Job coaching

  • Warsztaty

  • Spotkania grupowe i indywidualne

  • Testy

  • Pomoc przy tworzeniu Indywidualnych Planów Działania

Doradztwo
rozwojowe

3565752.jpg

terminy od kwietnia 2021

7 kroków do stworzenia własnej marki osobistej

Doradztwo 
w przedsiębiorstwach

2090431.jpg

terminy od kwietnia 2021

Outplacment- system łagodnych zwolnień, powiązanych z programem wsparcia dla pracowników poprzez poradnictwo zawodowe i psychologiczne, szkolenia, a także pomoc w znalezieniu nowej pracy.

 

Program outplacementowy:

  • Diagnoza kompetencji zawodowych,

  • Opracowanie indywidualnego planu działania oraz metaplanu

  • Sesje doradztwa zawodowego

  • Wsparcia psychologiczne

  • Szkolenia z zakresu poszukiwania pracy

  • Pośrednictwo pracy

Assessment Center/ Development Center - jest nowoczesną metodą oceny potencjału i kompetencji pracowników o wysokim stopniu obiektywności. Pozwala na określenie mocnych i słabych stron każdego pracownika/ kandydata.Z  osobna i dla całej grupy. Celem AC/DC, jest zbadanie ustalonych, odpowiadających wymaganiom organizacji kompetencji poszczególnych pracowników/ kandydatów.

Proces wdrożenia usługi:

  • Analiza celu biznesowego

  • Wybór zadań

  • Przygotowanie dokumentacji

  • Przeprowadzenie sesji

  • Przygotowanie raportów i informacji zwrotnych

Audyt personalny - to proces, którego przedmiotem zainteresowania jest nie tylko personel zatrudniony w organizacji, ale także sposób jego zarządzania. Audyt personalny może dotyczyć następujących aspektów zarządzania zasobami ludzkimi, np.:

  • wyboru najlepszych wewnętrznych kandydatów, do pełnienia kluczowych ról w nowej strukturze,

  • uzyskania precyzyjnych informacji na temat potencjału posiadanego przez pracowników,

  • możliwości wykorzystania posiadanej wiedzy na temat pracowników, w planowaniu ścieżek rozwoju, czy sukcesji stanowisk,

  • możliwości szerokiego wykorzystania posiadanej wiedzy w obszarze HR: rekrutacja i selekcja, planowanie szkoleń, planowanie redukcji zatrudnienia, oceny okresowe,

  • obsadzania stanowisk zgodnie z potencjałem pracowników,

  • możliwości optymalnego wykorzystania kompetencji pracowników,

  • zwrócenia uwagi na mogące pojawić się problemy adaptacyjne i ograniczenia rozwojowe, wynikające z rozbieżności pomiędzy wymaganymi a rzeczywistymi kompetencjami badanych, itp.

 

Coaching

Coaching indywidualny

20670.jpg

terminy od kwietnia 2021

Skuteczne wsparcie w budowaniu efektywności osobistej, jest to proces mający na celu wzmocnienie, poznanie i dotarcie do szczytów możliwości coachee. Polega on na rozwijaniu silnych stron tej osoby, pomoc w pokonywaniu wewnętrznego oporu i przekroczeniu własnych ograniczeń (Kilburg,1996).

Proces coachingu obejmuje trzy etapy: Działania precoachingowe, coachingowe i postcoachingowe.

 

Program

Proces coachingu obejmuje trzy etapy:

Działania precoachingowe

  • krok 1 - ustalenie z Inwestorem celów procesu i wskaźników realizacji celu,

  • krok 2 – sesja kontraktowa /jeśli jest potrzeba trójstronna/: Coachee + Przełożony + Coach, której celem jest ustalenie zasad współpracy, struktury procesu, sposobów i zakresu raportowania

Działania coachingowe

  • czas trwania 1 sesji 1 do 1,5 godziny

  • sesje mają formę spotkania indywidualnych

  • sesje odbywają się z częstotliwością co 2-4 tygodnie, w zależności od dynamiki procesu,

  • liczba sesji ustalona między stronami w procesie precoachingowym, zwykle proces obejmuje 8 – 10 sesji

  • sesje odbywają się w miejscu ustalonym przez strony,

  • między sesjami Coachee otrzymuje zadania rozwojowe do wykonania,

  • w środku procesu odbywa się spotkanie monitorujące działania /jeśli zachodzi taka potrzeba trójstronne: Coachee + Przełożony + Coach/,

  • na koniec procesu odbywa się sesja podsumowująca /jeśli zachodzi taka potrzeba trójstronna: Coachee + Przełożony + Coach/,

  • w pracy z Klientem coach wykorzystuje szerokie spectrum narzędzi coachingowych,

  • Coach pracuje w oparciu o standardy praktyki coachingowej sformułowane przez International Coach Federation z zachowaniem kodeksu etyki,

Działania postcoachingowe

  • aby utrwalić wdrożone zmiany zalecamy, w okresie 2 miesięcy po zakończeniu procesu coachingowego, bycie w kontakcie z Coachem i raportowanie przez Coachee statusu zmiany, jeśli zachodzi potrzeba wsparcie telefoniczne Coacha.

Coaching
grupowy

17634.jpg

terminy od kwietnia 2021

Team Coaching

Skuteczne wsparcie w budowaniu efektywnych zespołów pracowniczych. Współczesny biznes oparty jest na dużym tempem codziennej pracy, presji w realizacji zadań i wskaźników biznesowych. Wszystkie działania są podporządkowane wysokiej produktywności, realizacji celów biznesów, przy tym paradoksalnie brakuje czasu na komunikację i budowanie relacji między ludźmi. Brak stabilnego współdziałania zespołu obniża poziom wskaźników produktywności, dlatego właśnie coraz większa grupa firm regularnie sięga po wsparcie w postaci team coachingu.

Program
  • celem sesji teamcoachingowej jest taki rozwój zespołu, aby był on jednocześnie w wysokim stopniu pozytywny, czyli orientowany na człowieku i budowaniu relacji , jak i w wysokim stopniu produktywny, czyli orientowany na cele i zadaniach  organizacji.

  • treść pracy team coachingowej jest zależna od miejsca, w którym znajduje się zespół.

  • sesja team coachingowa trwa od 6 do 8 godzin,

  • sesje team coachingowe odbywają się zwykle raz na kwartał,

  • w trakcie sesji team coachingowej: identyfikowany jest poziom rozwoju zespołu, odkrywana jest tożsamość zespołu, nazywane są normy obowiązujące w danym zespole, określane są cele rozwojowe zespołu, definiowane są zadania transformujące zespół,

  • praca podczas sesji team coachingowej odbywa się w dwóch płaszczyznach:

  • zespołu /jaki jest zespół i w jaki sposób oddziałuje na ludzi konstytuujących go?/

  • jednostki /jaki jest wyjątkowy wkład każdego członka zespołu w tożsamość zespołu?/

  • sesja team coachingowa jest przestrzenią wymiany wszystkiego, na co w codziennej rutynie biznesowej brakuje czasu.

 

Potrzebujesz więcej szczegółów? Skontaktuj się.

 

Jesteśmy, by ci towarzyszyć. Skontaktuj się z nami poprzez email, social media lub przez telefon.