top of page
apirc_400px_white[1].png

O NAS

Grupa APiRC

posiadamy wpis do Rejestru Usług Szkoleniowych o numerze 2.24/00159/2017
 
spełniamy wymogi Standardu Usług Szkoleniowo-Rozwojowych
Polskiej Izby Firm Szkoleniowych (SUS 2.0)
​
 
 
​
 
Misja
​
W biznesie

Maksymalizacja możliwoÅ›ci dynamiki rozwoju firmy poprzez budowanie różnorodnych kompetencji caÅ‚ego zespoÅ‚u przedsiÄ™biorstwa, kreowanie wysokiej motywacji do dziaÅ‚ania oraz praca na Å›wiadomoÅ›ci, wartoÅ›ciach i zasobach zarówno firmy jak i pracowników.

​

W życiu osobistym 

Pomoc w znajdowaniu motywacji do staÅ‚ego rozwoju swojego Ja we wszystkich sferach życia dotyczÄ…cych danej osoby, a także przemiana wewnÄ™trzna i zewnÄ™trzna majÄ…ca sÅ‚użyć poprawie jakoÅ›ci życia i dziaÅ‚ania zarówno danej osoby jak i jej otoczenia.

 

W sporcie

Praca we wszelkich aspektach działania Wielkiej Triady rozwoju piramidy sportowej (Rodzic - Dziecko -Trener).

​

W edukacji

Identyfikacja zasobów i możliwoÅ›ci mÅ‚odego czÅ‚owieka oraz optymalizacja dziaÅ‚aÅ„ sprzyjajÄ…cych jego zrównoważonemu rozwojowi.

​

Wartości

​

Profesjonalizm | Etyka | Zaangażowanie | Szacunek
​
 
 
 
Kodeks etyczny

Akademia Przemiany i Rozwoju CzÅ‚owieka Anna Lewicka – szkolenia, doradztwo, coaching, usÅ‚ugi psychologiczne”

§1

Akademia Przemiany i Rozwoju CzÅ‚owieka Anna Lewicka dokÅ‚ada wszelkich staraÅ„, by prowadzone szkolenia osiÄ…gaÅ‚y najwyższy merytoryczny i formalny poziom realizacji. ZajÄ™cia dostosowywane sÄ… Å›ciÅ›le do potrzeb ZamawiajÄ…cego. W razie potrzeby program szkoleniowy ulegać może koniecznej modyfikacji na każdym etapie wspóÅ‚pracy. Realizacji zamówieÅ„ towarzyszy nadrzÄ™dna zasada użytecznoÅ›ci i opÅ‚acalnoÅ›ci dla Klienta.

§2

Wszelkie ustalenia pomiÄ™dzy firmÄ… a ZamawiajÄ…cym objÄ™te sÄ… Å›cisłą tajemnicÄ… a Klient może liczyć na peÅ‚nÄ… dyskrecjÄ™ co do udzielonych lub ujawnionych  informacji. Dotyczy to wszelkich aspektów podejmowanej wspóÅ‚pracy.

§3

Firma Akademia Przemiany i Rozwoju CzÅ‚owieka Anna Lewicka jest organizacjÄ… stale uczÄ…cÄ… siÄ™. Oznacza to nacisk na ciÄ…gÅ‚y rozwój, gotowość do przyjmowania krytyki i staÅ‚ego korygowania ewentualnych błędów na podstawie ewaluacji po szkoleniowej, coachingowej.

§4

Firma kładzie wielki nacisk na terminowość i solidność wykonywania usług. Wszelkie przedsięwzięcia realizowane są zgodnie z założonym harmonogramem.

§5

Proponowane szkolenia przygotowywane sÄ… zawsze dla konkretnego Klienta, po szczegóÅ‚owym identyfikacji i analizie potrzeb szkoleniowych. Firma nie korzysta z gotowych programów edukacyjnych, poza sytuacjami, kiedy Klient jednoznacznie formuÅ‚uje takie oczekiwania. Każde zamówienie traktowane jest indywidualnie i realizowane stosownie do potrzeb i zaÅ‚ożeÅ„ okreÅ›lonych w specyfikacji konkretnej usÅ‚ugi szkoleniowej oraz we wzajemnych zobowiÄ…zaniach.

§6

Firma upowszechnia, promuje i wykorzystuje wyłącznie nowoczesną, racjonalną, naukową wiedzę z zakresu psychologii.

§7

Stosowana metodologia szkoleÅ„ ma charakter eklektyczny. Oznacza to, że zakresu przekazywanej wiedzy firma nie ogranicza do jednej teorii, orientacji teoretycznej, sposobu podejÅ›cia czy paradygmatu. W realizacji zajęć, dla jak najwiÄ™kszej korzyÅ›ci Użytkowników wykorzystywane sÄ… wszelkie dostÄ™pne zasoby racjonalnej wiedzy. Szczególny nacisk kÅ‚adzie siÄ™ na wiedzÄ™ Å‚atwÄ… do zastosowania, praktycznÄ… i użytecznÄ…, pochodzÄ…cÄ… przede wszystkim z doÅ›wiadczenia.

§8

Trener  prowadzÄ…cy zajÄ™cia jest osobÄ… majÄ…cÄ… stosowne kwalifikacje i doÅ›wiadczenie zawodowe, potwierdzone adekwatnymi dokumentami (na życzenie Klienta do wglÄ…du w każdym momencie).  W realizacji wszelkich szkoleÅ„ firma zatrudnia wyłącznie specjalistów w okreÅ›lonej dziedzinie.

§9

W części wstÄ™pnej szkolenia trener jako reprezentant firmy szkoleniowej zawiera z Uczestnikami kontrakt szkoleniowy. Kontrakt szkoleniowy to sÅ‚owna lub pisemna umowa okreÅ›lajÄ…ca ogólne warunki wspóÅ‚pracy grupowej, granice wzajemnej ingerencji w przestrzeÅ„ osobistÄ…, regulacje dotyczÄ…ce spraw porzÄ…dkowych itd. Trener i Uczestnicy zobowiÄ…zujÄ… siÄ™ do przestrzegania postanowieÅ„ kontraktu.

§10

Każdy Użytkownik szkolenia, bez względu na wszelkie cechy osobiste, poglądy czy przynależność do jakichkolwiek organizacji i grup społecznych (etnicznych, wyznaniowych, narodowościowych i innych) jest pełnoprawnym członkiem grupy szkoleniowej. Firma kładzie wielki nacisk na realizację zajęć w atmosferze wzajemnego szacunku, tolerancji i zrozumienia, dbając o samopoczucie i pełny komfort każdego Uczestnika.

§11

Realizacja szkoleÅ„ w przeważajÄ…cej część ma charakter warsztatowy. Każdy Uczestnik szkolenia ma prawo odmówić udziaÅ‚u w konkretnym ćwiczeniu, jeÅ›li uważa, że taki udziaÅ‚ w sposób nieakceptowalny narusza jego osobistÄ… przestrzeÅ„.

o nas
kodeks etyczny

Potrzebujesz wiÄ™cej szczegóÅ‚ów? Skontaktuj siÄ™.

 

Jesteśmy, by ci towarzyszyć. Skontaktuj się z nami poprzez email, social media lub przez telefon.

bottom of page