Standardy szkoleniowe
SZKOLENIA - dedykowane komu?
-
Starającym się o pełne wykorzystanie potencjału ludzkiego.
-
Zdecydowanym na realizację zadań skutecznymi metodami .
-
Potrzebującym dokonania zmian dla podniesienia efektywności działań.
-
Pragnącym umocnić pozycję swojej firmy dążąc do osiągnięcia szczytów możliwości.
-
Gotowym na następny krok w rozwoju struktury i działań.
-
Mającym aspiracje i chęci do podnoszenia kompetencji.
-
Chcącym zyskać przewagę na rynku w konfrontacji z innymi firmami w tej samej branży.
Szkolenia zamknięte
Akademia Przemiany i Rozwoju Człowieka Anna Lewicka jest podmiotem solidnym, kompetentnym i posiadającym duże doświadczenie w realizacji szkoleń zamkniętych. Od dawna współdziała ona z wieloma partnerami na terenie naszego kraju, tworząc programy rozwojowe, realizując coaching i szkolenia biznesowe na wysokim poziomie. Część z nich można zobaczyć w zakładce REFERENCJE. Państwa potrzeby szkoleniowe zostaną przez Akademię wysłuchane i uwzględnione, aby szkolenie biznesowe Państwa pracowników mogło być nie tylko profesjonalnie zrealizowane, ale aby dało konkretne efekty w postaci poprawy poziomu pracy całego zespołu i pełnego wykorzystania jego potencjału.
Kolejność podejmowanych działań:
1. Diagnoza wstępna.
Na pierwszym etapie działań organizowane jest spotkanie stron, na którym analizowane są wszelkie potrzeby firmy i określane formy oraz obszary współpracy.
2.Określenie profilu szkoleń.
Zgodnie z określoną analizą potrzeb klienta ten etap działań prowadzi do zdefiniowania programu szkolenia według specyfiki branżowej i funkcjonalnej przedstawionej przez przedstawiciela zainteresowanej firmy. Analiza potrzeb jest przeprowadzana poprzez indywidualnie do przypadku dobrany zestaw profesjonalnych narzędzi diagnostycznych.
3.Ułożenie programu szkoleń.
Następny krok to opracowanie projektu szkoleniowego z uwzględnieniem indywidualnie określonych potrzeb Klienta, gdzie wyznaczone są mierzalne cele, a profil trenera musi być w pełni zaakceptowany. Spotkanie z Klientem ma tu doprowadzić do całkowitego zaakceptowania programu działań i wysokiego poziomu ich odpowiadania na potrzeby Klienta.
4. Organizacyjne aspekty szkolenia.
Wszyscy uczestnicy szkoleń otrzymują informację z precyzyjnie określonymi szczegółami szkolenia, ich pełnym programem oraz zaproszeniem na konkretny termin. W ramach przygotowania do szkolenia najczęściej adresowana jest do uczestników prośba o zrealizowanie jakiejś formy przygotowania, aby zarówno motywacja, jak i samo szkolenie były od pierwszych chwil efektywne.
5. Realizacja przyjętego programu.
Program szkoleń jest realizowany poprzez warsztaty grupowe oraz inne różnorodne formy szkoleniowo-edukacyjne, gdzie aktywne działania i praca na swoich doświadczeniach pozwalają na pełną realizację założeń.
6. Wzajemne określenie efektywności i jakości współpracy.
Na zakończenie szkolenia odbywa się każdorazowo wzajemne przekazanie informacji zwrotnej, gdzie uczestnicy szkolenia dokonują oceny jego poziomu i adekwatności w stosunku do ich potrzeb, a realizator szkolenia przekazuje ocenę pracy grupy. Uwagi uczestników szkolenia przekazywane są jego organizatorowi w formie pisemnej.
7. Określenie długofalowych efektów szkolenia.
Po kilku miesiącach od zakończenia działań szkoleniowych dokonywana jest wspólnie przez organizatora i realizatora szkolenia ocena efektów długofalowych, w oparciu o ustalone na wstępie podejmowanych działań wskaźniki.
ZESPÓŁ
Reklamacje
Procedura reklamacji szkoleń
Akademia Przemiany i Rozwoju Człowieka Anna Lewicka stosuje Procedurę Reklamacji realizowanych usług szkoleniowych i coachingu.
Klient, który bezpośrednio dokonał zlecenia i dysponuje dokumentem sprzedaży wystawionym przez Akademia Przemiany i Rozwoju Człowieka Anna Lewicka jest uprawniony do składania zgłoszeń reklamacyjnych.
Reklamacje można zgłaszać do Akademia Przemiany i Rozwoju Człowieka w formie pisemnej, listem poleconym lub mailem, na adres organizatora wskazany poniżej, najpóźniej w terminie 14 dni roboczych od daty zakończenia realizacji danej usługi szkoleniowej.
-
Reklamacja zostanie uwzględniona wyłącznie, jeżeli min. 30% uczestników danej usługi oceni w ankiecie ewaluacyjnej min. 25% pytań jako „źle”/„raczej nie” bądź „bardzo źle”/ „zdecydowanie nie”. Dotyczy to zarówno usług o charakterze zamkniętym jak i usług o charakterze otwartym, w którym uczestniczą grupy osób oraz osoby indywidualne (szkolenia indywidualne/ coaching).
Kontakt:
Akademia Przemiany i Rozwoju Człowieka
Anna Lewicka
ul. Skowrończa 2/1
44-100 Gliwice -
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
-
nazwę i datę usługi, wobec którego zgłasza się zastrzeżenie,
-
nr faktury za usługę, której dotyczy reklamacja,
-
zgłoszony problem – opis,
-
dane kontaktowe do uczestnika/ instytucji, zgłaszającej reklamację, tj. minimum imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres, telefon, e-mail,
-
proponowany przez uczestnika szkolenia sposób rozwiązania sprawy.
-
-
Uczestnik usługi, który składa reklamację może wnioskować o:
-
bezpłatne dodatkowe materiały dydaktyczne,
-
bezpłatne miejsce na szkoleniu o tej samej lub podobnej tematyce,
-
w przypadku reklamacji szkolenia o charakterze zamkniętym, w wyniku niezadowolenia uczestników szkolenia oraz osób reprezentujących Klienta, bezpłatne powtórzenie szkolenia z innym trenerem.
-
Zgłoszone reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu 14 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania przez organizatora informacji o powstałej nieprawidłowości, zaś w przypadkach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu 21 dni roboczych.