Trainings
Rozwój osobisty
-
7 kroków stworzenia marki osobistej
-
Asertywność i budowanie pewności siebie
-
Automotywacja i wypalenie zawodowe
-
Budowanie skuteczności i pewności siebie
-
Budowanie zespołów i efektywna współpraca
-
Delegowanie i zarządzanie zadaniami
-
Efektywne motywowanie
-
Komunikacja interpersonalna
-
Planowanie i wyznaczenie celów
-
Prezentacje i wystąpienia publiczne
-
Równowaga emocjonalna
-
Trening kreatywności
-
Twórcze rozwiązywanie problemów
-
Zarządzanie konfliktem
-
Zarządzanie sobą w czasie
-
Zarządzanie stresem
Szkolenia sprzedażowe
i zawodowe
-
Budowanie efektywnej współpracy i komunikacji z klientem
-
Ja - lider
-
Negocjacje handlowe. Negocjacje zakupowe.
-
Profesjonalny warsztat handlowca, czyli podstawy obsługi klienta
-
Psychologia w sprzedaży
-
Psychologiczne podstawy sprzedaży
-
Skuteczna komunikacja w pracy handlowca:
-
Techniki sprzedaży
-
Zaawansowane negocjacje sprzedażowe lub zakupowe
-
Zwiększanie efektywności sprzedawcy
-
Szkolenia dedykowane kierowcom zawodowym
-
Wózki widłowe
Szkolenia menadżerskie
-
Coaching i mentoring dla managerów
-
Coaching w zarządzaniu zespołem
-
Delegowanie i zarządzanie zadaniami
-
Efektywna współpraca w zespole
-
Efektywne motywowanie
-
Efektywne zebrania
-
Etyczna perswazja i zmiana postaw pracowników
-
Klient wewnętrzny – budowanie relacji i współpraca
-
Komunikacja w zespole
-
Komunikacja, jako narzędzie kreowania wizerunku firmy
-
Konflikt i jego rola w rozwoju organizacji
-
Leadership i budowanie zespołów
-
Planowanie i wyznaczenie celów
-
Pomiar i kontrola efektywności
-
Pozafinansowe motywowanie
-
Prezentacje i wystąpienia publiczne
-
Psychologia w komunikacji
-
Psychologia w zarządzaniu
-
Rekrutacja pracowników i dobór pracowników na stanowiska
-
Rola i kompetencje menadżera
-
Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji managerskich
-
Savoire vivre w biznesie
-
Skuteczna współpraca i współdziałanie
-
Stres i konflikt - style reagowania
-
Style zarządzania zespołem i pracownikami
-
Twórcze rozwiązywanie problemów
-
Warsztat rozwojowy kompetencji menedżerskich
-
Zarządzanie efektywnością w organizacji
-
Zarządzanie informacją
-
Zarządzanie innowacyjnością (Blue Ocean Strategy)
-
Zarządzanie procesowe
-
Zarządzanie sytuacyjne
-
Zarządzanie zespołem
-
Zasady przywództwa
-
Zespół pracowników - organizacja ucząca się
Doradztwo
Doradztwo
w przedsiębiorstwach
Outplacment- system łagodnych zwolnień, powiązanych z programem wsparcia dla pracowników poprzez poradnictwo zawodowe i psychologiczne, szkolenia, a także pomoc w znalezieniu nowej pracy.
Program outplacementowy:
-
Diagnoza kompetencji zawodowych,
-
Opracowanie indywidualnego planu działania oraz metaplanu
-
Sesje doradztwa zawodowego
-
Wsparcia psychologiczne
-
Szkolenia z zakresu poszukiwania pracy
-
Pośrednictwo pracy
Assessment Center/ Development Center - jest nowoczesną metodą oceny potencjału i kompetencji pracowników o wysokim stopniu obiektywności. Pozwala na określenie mocnych i słabych stron każdego pracownika/ kandydata.Z osobna i dla całej grupy. Celem AC/DC, jest zbadanie ustalonych, odpowiadających wymaganiom organizacji kompetencji poszczególnych pracowników/ kandydatów.
Proces wdrożenia usługi:
-
Analiza celu biznesowego
-
Wybór zadań
-
Przygotowanie dokumentacji
-
Przeprowadzenie sesji
-
Przygotowanie raportów i informacji zwrotnych
Audyt personalny - to proces, którego przedmiotem zainteresowania jest nie tylko personel zatrudniony w organizacji, ale także sposób jego zarządzania. Audyt personalny może dotyczyć następujących aspektów zarządzania zasobami ludzkimi, np.:
-
wyboru najlepszych wewnętrznych kandydatów, do pełnienia kluczowych ról w nowej strukturze,
-
uzyskania precyzyjnych informacji na temat potencjału posiadanego przez pracowników,
-
możliwości wykorzystania posiadanej wiedzy na temat pracowników, w planowaniu ścieżek rozwoju, czy sukcesji stanowisk,
-
możliwości szerokiego wykorzystania posiadanej wiedzy w obszarze HR: rekrutacja i selekcja, planowanie szkoleń, planowanie redukcji zatrudnienia, oceny okresowe,
-
obsadzania stanowisk zgodnie z potencjałem pracowników,
-
możliwości optymalnego wykorzystania kompetencji pracowników,
-
zwrócenia uwagi na mogące pojawić się problemy adaptacyjne i ograniczenia rozwojowe, wynikające z rozbieżności pomiędzy wymaganymi a rzeczywistymi kompetencjami badanych, itp.
Coaching
Coaching indywidualny
Skuteczne wsparcie w budowaniu efektywności osobistej, jest to proces mający na celu wzmocnienie, poznanie i dotarcie do szczytów możliwości coachee. Polega on na rozwijaniu silnych stron tej osoby, pomoc w pokonywaniu wewnętrznego oporu i przekroczeniu własnych ograniczeń (Kilburg,1996).
Proces coachingu obejmuje trzy etapy: Działania precoachingowe, coachingowe i postcoachingowe.
Program
Proces coachingu obejmuje trzy etapy:
Działania precoachingowe
-
krok 1 - ustalenie z Inwestorem celów procesu i wskaźników realizacji celu,
-
krok 2 – sesja kontraktowa /jeśli jest potrzeba trójstronna/: Coachee + Przełożony + Coach, której celem jest ustalenie zasad współpracy, struktury procesu, sposobów i zakresu raportowania
Działania coachingowe
-
czas trwania 1 sesji 1 do 1,5 godziny
-
sesje mają formę spotkania indywidualnych
-
sesje odbywają się z częstotliwością co 2-4 tygodnie, w zależności od dynamiki procesu,
-
liczba sesji ustalona między stronami w procesie precoachingowym, zwykle proces obejmuje 8 – 10 sesji
-
sesje odbywają się w miejscu ustalonym przez strony,
-
między sesjami Coachee otrzymuje zadania rozwojowe do wykonania,
-
w środku procesu odbywa się spotkanie monitorujące działania /jeśli zachodzi taka potrzeba trójstronne: Coachee + Przełożony + Coach/,
-
na koniec procesu odbywa się sesja podsumowująca /jeśli zachodzi taka potrzeba trójstronna: Coachee + Przełożony + Coach/,
-
w pracy z Klientem coach wykorzystuje szerokie spectrum narzędzi coachingowych,
-
Coach pracuje w oparciu o standardy praktyki coachingowej sformułowane przez International Coach Federation z zachowaniem kodeksu etyki,
Działania postcoachingowe
-
aby utrwalić wdrożone zmiany zalecamy, w okresie 2 miesięcy po zakończeniu procesu coachingowego, bycie w kontakcie z Coachem i raportowanie przez Coachee statusu zmiany, jeśli zachodzi potrzeba wsparcie telefoniczne Coacha.
Coaching
grupowy
Team Coaching
Skuteczne wsparcie w budowaniu efektywnych zespołów pracowniczych. Współczesny biznes oparty jest na dużym tempem codziennej pracy, presji w realizacji zadań i wskaźników biznesowych. Wszystkie działania są podporządkowane wysokiej produktywności, realizacji celów biznesów, przy tym paradoksalnie brakuje czasu na komunikację i budowanie relacji między ludźmi. Brak stabilnego współdziałania zespołu obniża poziom wskaźników produktywności, dlatego właśnie coraz większa grupa firm regularnie sięga po wsparcie w postaci team coachingu.
Program
-
celem sesji teamcoachingowej jest taki rozwój zespołu, aby był on jednocześnie w wysokim stopniu pozytywny, czyli orientowany na człowieku i budowaniu relacji , jak i w wysokim stopniu produktywny, czyli orientowany na cele i zadaniach organizacji.
-
treść pracy team coachingowej jest zależna od miejsca, w którym znajduje się zespół.
-
sesja team coachingowa trwa od 6 do 8 godzin,
-
sesje team coachingowe odbywają się zwykle raz na kwartał,
-
w trakcie sesji team coachingowej: identyfikowany jest poziom rozwoju zespołu, odkrywana jest tożsamość zespołu, nazywane są normy obowiązujące w danym zespole, określane są cele rozwojowe zespołu, definiowane są zadania transformujące zespół,
-
praca podczas sesji team coachingowej odbywa się w dwóch płaszczyznach:
-
zespołu /jaki jest zespół i w jaki sposób oddziałuje na ludzi konstytuujących go?/
-
jednostki /jaki jest wyjątkowy wkład każdego członka zespołu w tożsamość zespołu?/
-
sesja team coachingowa jest przestrzenią wymiany wszystkiego, na co w codziennej rutynie biznesowej brakuje czasu.